مزیت‌های پروشات‌دُر:

طراحی سفارشی

واحد طراحی سفارشی پروشات دُر وظیفه طراحی خلاقانه و توجه به ابعاد زیبایی‌شناختی و ایده‌های بلند پروازانه و تلفیق تکنولوژی را باهنر و معماری بر عهده دارد. توجه به نیازها و علایق مالکین محترم پروژه‌ها و تحقق رؤیاهای طراحان و مهندسان معماری پروژه‌ها ...

گارانتی طلایی

پروشات‌دُر پیشنهادی شگفت‌انگیز را در قالب پکیج گارانتی طلایی به مشتریان خود ارائه می‌دهد، در این طرح ( گارانتی طلایی) به‌هیچ‌عنوان با جمله (این مورد شامل گارانتی نمی‌باشد) مواجه نخواهید شد و سال‌ها با خیالی آسوده از محصولات خریداری‌شده خود استفاده نمایید

سیستم مدیریت کیفیت

اهتمام و دقت نظر مجموعه پروشات‌دُر در خصوص ارائه کالای باکیفیت مدیران شرکت را بر آن داشت تا پس از بررسی ریزبینانه و گرفتن بنچ مارک‌های متعدد بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات را جهت تولید محصولات خود به‌کارگیرند.

راه‌کارها

ارائه راه‌کارهای متناسب برای هر پروژه پس از مشاوره و کارشناسی محل توسط کارشناسان فروش پروشات دُر و در اختیار داشتن درب اتوماتیک متناسب آن ، نتیجه وجود طیف گسترده‌ای از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در...

تولید و فروش مستقیم

پروشات دُر مفتخر است به‌عنوان اولین تولیدکننده درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در ایران محصولات خود را از طریق نمایندگان انحصاری خود در سراسر ایران تولید و به صورت مستقیم به مشتریان خود ارائه دهد.

خدمات پس از فروش

واحد خدمات پس از فروش پروشات‌دُر به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته حتی روز‌های تعطیل پاسخگوی تماس مشتریان گرامی بوده و تیم های نصب و خدمات مجهز شرکت در اسرع وقت جهت برطرف نمودن مشکلات اعلام شده به محل پروژه اعزام می‌گردند.

محصولات:

www.proshutdoor.com

درب اتوماتیک کشویی

درب اتوماتیک شیشه‌ای کشویی(اسلایدینگ) جزو رایج‌ترین نوع از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای می‌باشد که به خاطر عملکرد ساده و نصب و کاربری آسان در مکان‌های پرتردد و عمومی مورداستفاده قرار می‌گیرد .

درب اتوماتیک تلسکوپی

عملکرد این سیستم مشابه درب‌های اتوماتیک کشویی است با این تفاوت که عرض بازشو آن حدوداً دوسوم عرض کل دهانه می‌باشد و در اماکنی استفاده می‌گردد که به دلیل محدودیت فضا امکان بازشوی مفید توسط درب کشویی معمولی مقدور نمی‌باشد.

www.proshutdoor.com

درب اتوماتیک منحنی

این نوع درب‌ها(Curved) به جهت برخورداری از طراحی منحصربه‌فرد خود علاوه برافزایش میزان بازشو با ایجاد فضای قوسی می‌توانند به‌عنوان یکی ابزارهای ویژه در طراحی دکوراسیون داخلی و نمای خارجی ساختمان کاربرد داشته باشند.

www.proshutdoor.com

درب اتوماتیک گردان

درب‌های گردان یا Revolving که یکی از انواع لوکس درب اتوماتیک به‌حساب می‌آیند معمولاً بر اساس معماری محیط یا گرایشات خریداران که بر جنبه‌های پرستیژی بودن و صرفه‌جوئی در مصرف انرژی تأکید بیشتری دارند مورد انتخاب قرار می‌گیرند .

www.proshutdoor.com

درب اتوماتیک مثلثی

این محصول به لحاظ دارا بودن فرم مثلثی و دکوراتیو خود در بسیاری از موارد شما را در ایجاد اشکال حجمی برای خلق فضاهای زیبای داخلی و نمای خارجی یاری می‌دهد.

درب اتوماتیک بیمارستانی پروشات - www.proshutdoor.com

درب اتوماتیک بیمارستانی

پروشات‌دُر با شناخت کامل از استانداردها و قوانین مرتبط با محیط‌های بهداشتی اقدام به تولید و ارایه درب‌های اتوماتیک بیمارستان‌ها شامل درب اتاق عمل، درب اتاق رادیوگرافی و عکس‌برداری، اتاق ایزوله، درب آزمایشگاه و اتاق‌های پاک cleen room نموده است

فریم درب خروج اضطراری

فریم درب خروج اضطراری

پروشات‌دُر با درک نیاز بازار درب اتوماتیک کشور به درب‌های مخصوص اماکن پر تردد اقدام به طراحی و تولید فریم‌های خروج اضطراری (Break out) نموده است.

فریم درب خروج اضطراری

درب محافظ سکو قطار

دربهای اتوماتیک محافظ سکو قطار یا Platform Screen Door (PSD) دقیقا مابین لبه سکو محل سوار شدن مسافرین و قطار قرار میگیرد و پس از توقف مترو جهت رعایت موارد حفاظتی و ایمنی همزمان با دربهای مترو باز و بسته میشوند .

همکاران تجاری پروشات‌دُر

بهترین های تکنولوژی را به خدمت گرفته‌ایم